Ο κύριος χρήστης του τύπου ήταν οι ιαπωνικές αεροπορικές δυνάμεις αυτοάμυνας (JASDF) που τα τελευταία χρόνια είχε απομείνει μόνο με τρία YS-11FC.
Ένα από αυτά οδηγήθηκε πρόσφατα στο διαλυτήριο για σκραπ, αφού είχε πρώτα τεθεί σε μακρά αποθήκευση από πέρυσι το Νοέμβριο.
Σε ιαπωνική υπηρεσία το μόνο καθήκον που τους είχε απομείνει ήταν ο συντονισμός / έλεγχος πτήσεων. Ο ρόλος αυτός πλέον πέφτει αποκλειστικά σε δυο BAe 125 (τοπική ονομασία U-125) μέχρι την άφιξη των Cessna 680A, που κέρδισαν τον αντίστοιχο διαγωνισμό.
Τα αεροσκάφη αυτά αναμένεται να παραδοθούν από το 2019.
Τα YS-11 είναι γνωστά στο ελληνικό κοινό καθώς υπηρέτησαν και με την Πολεμική Αεροπορία ως αεροσκάφη μεταφορών, αν και πλέον έχουν αποσυρθεί από την ενεργό υπηρεσία.
Τα αεροσκάφη είχαν αρχικά αγοραστεί από τη πάλαι ποτέ Ολυμπιακή για αποκλειστική χρήση ως επιβατικά. Ωστόσο κάποια χρόνια αργότερα παραχωρήθηκαν στην Πολεμική Αεροπορία.
Με τον τρόπο αυτό, έγιναν τα μοναδικά αεροσκάφη ιαπωνικής κατασκευής σταθερών πτερύγων (διότι ελικόπτερα υπήρχαν ήδη) σε υπηρεσία για στρατιωτική χρήση από ευρωπαϊκή χώρα.
Φωτογραφίες μέσω του @ nE95ih3HOFIOTVs